Job 99 van 562


Report this listing

Solliciteren



Credit Officer


Functie

Belangrijkste verantwoordelijkheden:

Het instellen/vernieuwen van klantprospect DMA's op basis van financiële analyses van de solvabiliteit, winstgevendheid en liquiditeit van bedrijven.

Het bewaken van klantaccounts in de hierboven beschreven portefeuille

Vrijgeven van orders

Bewaking van uitstaande bedragen en aanmaningen van klanten

Bewaking van bankgaranties

Kredietvergaderingen met zakelijke en juridische contacten

Back-up voor een andere credit manager

DOEL

Betalingsachterstanden minimaliseren en achterstallige betalingen en dubieuze debiteuren beperken (preventie, ondersteuning voor verkooppersoneel)

Orders blokkeren en deblokkeren afhankelijk van de situatie

Bedrijfsprofiel:

Een gerenommeerd Belgisch bedrijf dat actief is in de sector van de petroleumproducten, met een gevarieerd aanbod van diensten en producten, en een hoge standaard handhaaft op het gebied van kwaliteit en klanttevredenheid.

Jouw profiel

Solide financiële basis

Universitaire opleiding

Drietalig (Frans, Nederlands, Engels)

Goede interpersoonlijke en onderhandelingsvaardigheden (commercieel gevoel)

Stressbestendigheid - strengheid en precisie

Snel beslissingen kunnen nemen

Goede computervaardigheden

Naast een arbeidsovereenkomst voor een administratief medewerker voor de periode van 6 maanden, bieden wij vergoeding van reiskosten en een zeer aantrekkelijk salaris gebaseerd op het paritair comité van de petrochemische bedrijven.

  • De magistrale bereiding uitvoeren (producten klaarzetten, wegen, mengen, ...) en vormgeven (zalf, druppels, capsules, ...)

Aanbod

Naast een arbeidsovereenkomst voor een administratief medewerker voor de periode van 6 maanden, bieden wij vergoeding van reiskosten en een zeer aantrekkelijk salaris gebaseerd op het paritair comité van de petrochemische bedrijven.

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht